Rozwiązania dla Hurtowni

Hurtownie kategoryzujemy po branży i wielkości sprzedaży czyli obrotu. Hurtownie spożywcze, motoryzacyjne, odzieżowe, meblowe i wiele innych. Procesy odbywające się w takich firmach wymagają pewnej obsługi informatycznej jak i zakupu systemu informatycznego. Zakup systemu dla hurtowni to duże wyzwanie gdyż sama analiza przedwdrożeniowa to okres od 2 do nawet 12 miesięcy w zależności od skali zagadnienia. Niewielkie hurtownie często dokonują zakupu programu dla hurtowni bez takiej analizy , co później skutkuje niską wydajnością lub słabym zarządzaniem niektórych procesów. Następny proces to produkcja rozwiązań, dopasowanie systemu dla potrzeb klienta. Po produkcji następuje faza testów i ewentualnych poprawek. Po ostatecznych modyfikacjach przystępujemy do wdrożenia pilotażowego. Jeżeli wszystko idzie po naszej myśli realizujemy finalne wdrożenie systemu dla hurtowni oraz szkolimy personel.

ANALIZA PRZEDWDROŻENIOWA SYSTEMU DLA HURTOWNI

Każda analiza powinna być dokładnie zaplanowana pomiędzy firmą informatyczną a klientem. Ważne jest uczestnictwo wszystkich kluczowych osób zaangażowanych we wszystkie procesy w przedsiębiorstwie. Wnioski , modyfikacje systemowe , dodatkowe funkcjonalności, terminy realizacji poszczególnych zleceń i wiele innych elementarnych składowych tworzą dokument który podpisuje firma informatyczna oraz klient czyli hurtownia. Po podpisaniu i zobowiązaniu obu stron firma informatyczna przystępuje do produkcji rozwiązań dla hurtowni. Prawidłowo przeprowadzona analiza zawiera wszystkie obszary przedsiębiorstwa – takie jak sprzedaż, zakup, magazyn, sprzedaż mobilna i detaliczna oraz finanse.

Każdy z modułów, z których został zbudowany FIS daje nieograniczone możliwości zarządzania przedsiębiorstwem na wszystkich płaszczyznach, takich jak:

  • Obsługa Magazynu
  • Planowanie zakupów
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie relacjami z klientami
  • Planowanie sprzedaży
  • Wymiana/Export dokumentów do systemów księgowych

Dodatkowe moduły takie jak system lojalnościowy, moduł do integracji ze sklepami internetowymi oraz moduł CRM FMS – pozwalają na lepsze relacje z kontrahentami i szybszą wymianę dokumentów sprzedaży, zakupów czy też zamówień.

Interfejs aplikacji jest bardzo przyjazny dla użytkownika dzięki swojej intuicyjności. Logika biznesowa systemu projektowana była przez wiele lat, dzięki czemu spełnia oczekiwania najbardziej wymagających odbiorców a jednocześnie jest prosta i łatwa w obsłudze.

System jest zintegrowany z wieloma urządzeniami zewnętrznymi takimi jak drukarki fiskalne, wagi etykietujące, kolektory danych  oraz terminale kart płatniczych. Program umożliwia łączenie z systemami mobilnymi FIS-MOBILE, dzięki czemu doskonale sprawdza się we wszystkich hurtowniach zatrudniających przedstawicieli handlowych.