Systemy POS i Oprogramowanie dla sklepów spożywczych

Sklep spożywczy to jeden z najczęściej odwiedzanych sklepów detalicznych w naszym życiu. Znajdziemy tam produkty spożywcze, mięso, wędliny oraz sery na stoiskach tradycyjnych. W branży spożywczej nie zabraknie również stoisk – tzw. wysp z owocami i warzywami. Wybór oprogramowania POS dla sklepu spożywczego powinien być skonsultowany z firmą informatyczną oraz kierownikiem sklepu który będzie nim zarządzał. Odpowiedni sprzęt oraz program do sklepu spożywczego musi być spójny z wymogami prowadzenia sklepu detalicznego. Jednym z najważniejszych czynników decydujących o wyborze odpowiedniego oprogramowania dla branży spożywczej jest „szybkość obsługi” klienta. Klient wchodzący do sklepu detalicznego spożywczego powinien być zadowolony z szybkości obsługi – jest to bardzo ważny aspekt całego zagadnienia.  Obsługa informatyczna sklepu spożywczego od strony IT wymaga wiedzy z zakresu programowania wag elektronicznych oraz ich legalizacji.

Etykiety

Oprogramowanie FIS współpracuje ze wszystkimi drukarkami etykiet.

Drukuj dowolne cenówki i etykiety

Etykiety na półkę, etykiety A4, etykiety promocyjne !

Lojalnościowy

Centralne zbieranie punktów lojalnościowych, płatność punktami.

Punkty Lojalnościowe

Możliwość zamiany punktów na gotówkę, produkt. Sprzedaż bonów podarunkowych.

Zestawy Promocyjne

Połącz towary i nadaj rabat kwotowy na zestaw !

Twórz Zestawy Rabatowane

Produkt „X” = 5 zł, Produkt „Y” = 5 zł – X+Y = 8 zł rabat 2 zł.

Kupony Promocyjne

Po każdej sprzedaży wydawaj kupony na następne zakupy !

Drukuj kupony promocyjne dla klientów z kodem kreskowym

Odczytywanie kodów kreskowych z kodów promocyjnych

Systemy i Oprogramowanie do sklepów detalicznych – podsumowanie.

Sklep detaliczny spożywczy to duże wyzwanie dla kierowników oraz samego właściciela. Stany kartotekowe, estymacja zamówień oraz dobrze przygotowana baza danych to tylko jedne z niewielu obszarów które wymagają kontroli. Branża spożywcza – sklep detaliczny spożywczy powinien być  wyposażony w wagi elektroniczne, czasem metkujące, sprawdzarki cen, kolektory danych i na końcu oprogramowanie do zarządzania sprzedażą, raportujące na koniec dnia dokładny obrót sklepu oraz jego marżę. Sprzedaż z danego okresu oraz stany magazynowe to informacja o tym ile musimy zamówić produktów na dzień następny.