Co to jest Mobilny System Lojalnościowy?

Mobilny system lojalnościowy LoyalApp to program (appka) instalowany na smartfonach (telefonach komórkowych wyposażonych w odpowiedni system operacyjny ANDROID lub iOS) umożliwiający budowanie dodatkowych relacji między sprzedawcą a klientem. Finalnym skutkiem takiej relacji ma być zwiększenie sprzedaży. Są różne metody budowania relacji. Najczęstszym sposobem jest rozdawanie punktów klientom którzy z kolei mogą je wymienić na nagrody w postaci rzeczowej czy też zaproszeń na wydarzenia. Drugi sposób to wymiana ww.punktów na złotówki które klient może wydać tylko i wyłącznie u tego samego sprzedawcy. Możliwość nagradzania punktami klientów jest zależna od wyobraźni sprzedawcy lub dobrze przemyślanej strategii podpartej wieloma miesiącami w których dokonuje się dogłębne analizy historii sprzedaży.

Aplikacja Lojalnościowa Mobilna

LoyalApp jest aplikacją lojalnościową mobilną działającą w środowisku ANDROID oraz iOS. Główne funkcje systemu od strony użytkownika to zbieranie punktów, nagrody, wiadomości, informacje o obiekcie oraz profil. Strona zarządzająca to aplikacja internetowa w chmurze umożliwiająca zarządzanie ww. danymi i wysyłkę powiadomień. Bardzo dużym aplikacji mobilnej jest integracja z działającymi systemami do gastronomii oraz  programami do obsługi sklepów detalicznych. Możliwe zastosowanie aplikacji również w branży hurtowej.

Sekcja Aktualności

Sekcja Aktualności wyświetla obecne aktualne informacje, wydarzenia. Po kliknięciu w dane wydarzenie wyświetla nam się to samo zdjęcie oraz treść informacji. Aktualności w postaci zdjęć, treści  są zarządzane z aplikacji internetowej (z chmury) tzw.Managera Aplikacji Lojalnościowej. Możliwe ustawienie dat wyświetlania danej aktualności.

Sekcja  Nagrody

Sekcja Nagrody to lista dostępnych nagród wraz z podaniem punktów które można wymienić. Aplikacja pokazuje różnicę punktów użytkownika aplikacji i wartości punktów za nagrodę. Po kliknięciu w wybraną nagrodę pokazuje się dodatkowo treść -informacja o nagrodzie.

Sekcja  Obiekt

Sekcja Obiekt to informacje o sprzedawcy. Zdjęcie lokalu gastronomicznego, sklepu lub hurtowni. Informacje kontaktowe – adres,telefony,maile, daty i godziny otwarcia i zamknięcia. Oprócz prostych informacji mamy do dyspozycji mapę gdzie każdy użytkownik klikając na dany obiekt – lokal na mapie może wywołać przekierowanie do GoogleMaps i tym samym w bardzo szybki sposób wyliczyć odległość do punktu sprzedawcy.

Sekcja  Wiadomości

Sekcja Wiadomości to lista powiadomień wysyłanych przez sprzedawcę do klientów. Każde wysłane powiadomienie powoduje sygnał bądź też wibrację w smartfonie. W informacji wysłanej do klienta może znaleźć się treść oraz np. link do wydarzenia, zdjęcia itd. Lista wiadomości odpowiednio zaznacza wiadomości odczytanie oraz te przeczytane przez klientów. Jest to ciekawe narzędzie marketingowe gdyż jednym kliknięciem przesyłamy wiadomość informującą klientów o dostępnych rabatach lub nowych wydarzeniach.

Sekcja  Profil

Sekcja Profil to 3 główne informacje: ilość zebranych punktów, imię klienta podane przy rejestracji oraz kod identyfikujący klienta. W ustawieniach w prawym górnym rogu znajduje się regulamin oraz polityka prywatności z którą każdy klient powinien się zapoznać. W tej sekcji również jest możliwość umieszczenia klawisza „Poleć aplikację” -wówczas klient X może wysłać do klienta Y link z aplikacją. Każda rejestracja poleconego klienta powoduje bonus w postaci dodatkowych punktów dla klienta polecającego. Ilość punktów jest konfigurowalna w aplikacji Manager Systemu Mobilnego.

Mobilny System Lojalnościowy – czy warto i dlaczego ?

System Lojalnościowy buduje i wiąże relacje między sprzedawcą a klientem. Jeżeli klient w ramach zakupów ma otrzymać nagrodę w postaci rzeczowej lub pieniężnej – chętniej będzie robił zakupy u takiego sprzedawcy. Dzięki modułowi powiadomień sprzedawca ma możliwość informowania klienta o nowych promocjach czy też ciekawych wydarzeniach. Istotnym elementem w tego typu systemach lojalnościowych są odpowiednio pięknie przygotowanie grafiki- bannery które muszą być określonej kolorystyce zgodnej z wizerunkiem biznesowym sprzedawcy. Odpowiadając na pytanie czy warto – ? tak – warto w 100%. Dlaczego – zwiększamy obrót i mamy kontakt z klientami. Dlaczego na smartfonach ? żeby jak najszybciej dotrzeć do klienta.