POWERORDER – SYSTEM ZAMÓWIEŃ ONLINE DLA RESTAURACJI

ZOBACZ DEMO https://rest.flashcom.pl

ZAMÓWIENIA ONLINE DLA PIZZERII, RESTAURACJI, KEBAB, SUSHI

Zintegrowany system zamówień online dla restauracji  to rozwiązanie dostępne z przeglądarki internetowej WWW i/lub może być dostępny w aplikacji mobilnej dla firm https://loyalnet.pl. Proces realizacji zamówienia zaczyna się od wyboru posiłków z MENU a kończy na module płatności w koszyku. Oprócz podstawowych funkcji sprzedażowych PowerOrder posiada szereg funkcjonalności w panelu administracyjnym takich jak wybór tła, logo, konfigurację typów zamówień (na miejscu, na wynos, dostawa) oraz płatności (gotówka, karta, Przelewy24). System zamówień online automatycznie importuje MENU z systemu FIS-POS BISTRO. W samym panelu administracyjnym zamawiarki można dostosować widoczność grup i produktów wraz ze zmianą cen. W samym systemie POS w restauracji w trakcie wysyłki zamówienia przez stronę WWW następuje wydruk na drukarce paragonowej wraz z danymi klienta. Manager restauracji może w pełni zarządzać czasem zamówień zmieniając go bezpośrednio w systemie POS. Dodatkiem do całego systemu jest widok mapy z obecną lokalizacją wszystkich kierowców rozwożących posiłki.

FUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU ZAMÓWIEŃ ONLINE DLA RESTAURACJI

System do zamówień online jest również dostępny na smartfony na platformach Android/iOS oraz HUAWEI w aplikacji mobilnej dla firm https://loyalnet.pl . Główne funkcjonalności systemu zamówień to Import kartoteki towarowej z programu FIS-POS, możliwość przypisania na stronie zdjęcia towaru, wyłączenie wyświetlania na stronie danego towaru, możliwość zmiany widoku układu towarów w grupie, przypisanie zdjęcia do grupy jak i wyłączenie widoczności danej grupy towarowej, eksport zamówienia bezpośrednio do programu FIS-POS BISTRO z wydrukiem na drukarce paragonowej oraz zapisaniem dostawy w programie (eksportowane są pełne dane : adres klienta, pozycje, dodatki, koszt dostawy, komentarze, forma płatności itd.). Czas zamówienia wyświetlany na stronie WWW podczas tworzenia zamówienia to domyślny czas dostawy konfigurowalny w systemie POS. Jeżeli czas dostawy na danym zamówieniu w POS ulegnie zmianie to licznik odliczający czas na stronie Zamawiarki zaktualizuje się i nastąpi powiadomienie klienta o zmianie czasu realizacji a na kuchni wydrukuje się aktualizacja czasu dostawy.  Powiadomienia o nowym zamówieniu wysyłane są do POS’a oraz na maila natomiast zmiana czasu w formie SMS lub powiadomieniem PUSH (jeżeli jest to aplikacja mobilna https://loyalnet.pl) Oprogramowanie PowerOrder umożliwia płatności gotówką, kartą ,szybkimi płatnościami P24(Przelewy24) oraz punktami (karta lojalnościowa).  Każde zamówienie może być również przypisane do danego kierowcy.  Manager restauracji może zarządzać statusami zamówień oraz monitorować GPS pozycji kierowcy na mapie w czasie rzeczywistym.

KOSZT DOSTAWY, MINIMALNA DOSTAWA, STREFY DOSTAW

Koszt dostawy w aplikacji do zamówień jest zależny od konfiguracji systemu. Pierwsza opcja to podstawowe przypisanie kosztu dostawy do danego kodu pocztowego i ulicy, drugi natomiast daje możliwość rysowania stref. Oprócz kosztu dostawy system umożliwia ustawienie dwóch dodatkowych wartości: minimalnej kwoty od której może nastąpić realizacja dostawy oraz od jakiej kwoty może być realizowana darmowa dostawa.

INTEGRACJA SYSTEMU DO ZAMÓWIEŃ ONLINE Z SYSTEMEM POS

Aplikacja PowerOrder posiada pełną integrację z systemem FIS-POS BISTRO. Uzupełnienie MENU w systemie PowerOrder następuje poprzez kliknięcie funkcji Import z systemu FIS-POS. Konfiguracja adresu IP – lokalizacji systemu pos jest dostępna w panelu administracyjnym. Po połączeniu dwóch systemów, może nastąpić import menu (grup, towarowych, produktów, uwag/wariantów dodatkowych do posiłków, opakowań. Każde zrealizowane zamówienie jest wysyłane do systemu POS w restauracji. Każda zmiana czasu dostawy na danym zamówieniu w systemie POS powoduje wysłanie informacji do klienta w postaci SMS lub Powiadomienia PUSH (w przypadku aplikacji mobilnej LoyalNET).

GRATISOWY PRODUKT, DRUGI ZA 50% CENY, HAPPY HOURS

W systemie znajdują się trzy rodzaje promocji. Promocję nie łączą się. Pierwsza promocja to gratisowy towar który pojawia się w zamówieniu w momencie kiedy koszyk zamówienia przekroczy określoną kwotę. Kolejna opcja to drugi produkt za 50%, często wykorzystywany w Pizzeriach. Konfiguracja drugiego produktu za 50% w zależności od wyboru innego produktu lub produktu z danej grupy np. do każdej pizzy z grupy 50cm – każda 40cm pizza za 50% ceny. Ostatnia promocja to Happy Hours czyli ustawienie zakresu godzin i dni w których taka promocja ma być aktywna na danych grupach towarowych.

TYPY ZAMÓWIEŃ, FORMY PŁATNOŚCI

Aplikacja do zamówień online dla restauracji umożliwia również zamówienia NA WYNOS oraz  dostawę bez kontaktu (dostawca zostawia jedzenie pod drzwiami). Po złożeniu zamówienia NA WYNOS w aplikacji https://powerorder.pl w systemie POS w lokalu tworzą się zamówienie kolejno na WYNOS.1 , na WYNOS.2 itd. System posiada 4 dostępne formy płatności : GOTÓWKA, KARTA, PRZELEWY24 oraz płatność punktami (karta lojalnościowa i/lub aplikacja mobilna https://loyalnet.pl)

ZAUFALI NAM: