
System zarządzania siecią sprzedaży
Oprogramowanie Centralne FIS-CE to rozwiązanie informatyczne umożliwiające zarządzanie :
- wieloma oddziałami
- siecią sprzedaży punktów detalicznych
- siecią sprzedaży punktów gastronomicznych i restauracyjnych
Kontrolowanie sprzedaży na poszczególnych punktach, sprawdzanie stanów magazynowych – wszystko z jednego miejsca. Oprogramowanie może być instalowane w chmurze lub na serwerach lokalnych u klienta.
System zarządzania siecią sprzedaży – główne funkcjonalności
Zarządzanie centralne w całej sieci :- Towarami, produktami, składnikami, surowcami
- Konfiguracją produkcji i receptur
- Cennikami detalicznymi i dla poszczególnych kontrahentów
- Kontraktami zakup=sprzedaż w okresie [raport rozbieżności]
- Kontrahentami
- Kartami rabatowymi i lojalnościowymi
Kontrolowanie i raportowanie centralne z jednego miejsca w całej sieci:
- Sprzedaży i marży
- Stanów i Wartości magazynowych
- Ruchów Magazynowych w tym rotacji towarów
- Ilości i wartości koszyków [licznik klientów]
- Wartość i ilość udzielanych rabatów


Schemat wymiany danych Centrala – Punkt – Pos
Każdorazowa transakcja w systemie POS jest pobierana online poprzez oprogramowanie do magazynu FIS a następnie trafia do systemu centralnego FIS-CE. Mechanizm wymiany danych między systemem FIS a oprogramowaniem centralnym jest oparty o technologię Web Service dzięki czemu dane w centrali mamy na bieżąco. Dodatkowym atutem jest fakt iż centrala może być zasilana danymi z innych systemów np. w sieciach własnych i franczyzowych.Kontroluj dane z poziomu DASHBOARD – WWW
Centrala FIS-CE posiada dodatkowy moduł raportujący tzw. DASHBOARD WWW który komunikując się z systemem centralnym pozwala na raportowanie danych całej sieci z poziomu urządzeń wyposażonych w dowolną przeglądarkę WWW. Rozwiązanie na podstawie zgromadzonych danych w systemie FIS-CE analizuje i tworzy czytelne zestawienia i wykresy. Rozbudowana konfiguracja uprawnień użytkowników systemu WWW pozwala na dokładną personalizację raportów oraz wygląd dashboard’a.

Kontroluj sprzedaż z poziomu smartfona ANDROID & iOS
W dobie dzisiejszej „gonitwy” za coraz większą sprzedażą i jej nieustannej kontroli niewątpliwie dodatkowym atutem oprogramowania do zarządzania siecią sprzedaży FIS-CE jest możliwość raportowania ze smartfona. Dashboard Mobile dla systemów operacyjnych ANDROID oraz iOS to rewolucyjne narzędzie dzięki któremu właściciele, menadżerowie mogą analizować dane w czasie rzeczywistym. Jeden klik na smartfonie i widzimy na bieżąco obrót, marże oraz wartość magazynu. Appkę można połączyć z jednym punktem handlowym – systemem FIS lub całą siecią sprzedażową systemem FIS-CE raportując obrót i marżę całej sieci.DODATKOWE OPCJE FIS-CE
CENNIK DETALICZNY OPROGRAMOWANIA CENTRALNEGO DLA SKLEPÓW DETALICZNYCH i GASTRONOMII W DWÓCH WARIANTACH: JEDNORAZOWY ZAKUP lub ABONAMENT MIESIĘCZNY
*WARIANT JEDNORAZOWY – WYMAGANY JEST SERWER PO STRONIE KLIENTA I DOBRE ŁĄCZE INTERNETOWE WRAZ ZE STAŁYM ADRESEM IP.
*WARIANT ABONAMENTU MIESIĘCZNEGO – SERWER I ŁĄCZE INTERNETOWE 1GB/s ORAZ STAŁY ADRES IP ZAWIERA SIĘ W CENIE ABONAMENTU.
JEDNORAZOWY ZAKUP
jednorazowo - 1 stanowisko serwerowe
3499 zł netto
WYMAGA ZAKUPU SERWERA PO STRONIE KLIENTA
FIS-CE MARKETING 1499 ZŁ NETTO
FIS-CE MARKETING 1499 ZŁ NETTO
Zarządzanie centralne kartotekami towarowymi
Możliwość importu towarów z pliku XLS lub z chmury
Raportowanie zbiorcze ze wszystkich sklepów w jednym miejscu
Zarządzanie kontraktami cenowymi ZAKUP i SPRZEDAŻ w okresie
Zarządzanie obecnościami towarów na wybranych lokalizacjach
Kontrolowanie i raportowanie z jednego miejsca ruchów magazynowych
Możliwość centralnego zarządzania systemem lojalnościowym - moduł dodatkowy
ABONAMENT MIESIĘCZNY
miesięcznie - 1 stanowisko serwerowe
250 zł netto
KAŻDA LOKALIZACJA 50 ZŁ NETTO MIESIĘCZNIE
FIS-CE MARKETING 100 ZŁ NETTO MIESIĘCZNIE
FIS-CE MARKETING 100 ZŁ NETTO MIESIĘCZNIE
Zarządzanie centralne kartotekami towarowymi
Możliwość importu towarów z pliku XLS lub z chmury
Raportowanie zbiorcze ze wszystkich sklepów w jednym miejscu
Zarządzanie kontraktami cenowymi ZAKUP i SPRZEDAŻ w okresie
Zarządzanie obecnościami towarów na wybranych lokalizacjach
Kontrolowanie i raportowanie z jednego miejsca ruchów magazynowych
Możliwość centralnego zarządzania systemem lojalnościowym - moduł dodatkowy