System Sprzedaży Detalicznej FIS

FIS to system sprzedaży detalicznej którego głównym celem jest zarządzanie sprzedażą w sklepach detalicznych, punktach handlowych, firmach handlowo-usługowych. FIS jest prostym i funkcjonalnym oprogramowaniem dla sklepów. Program umożliwia prowadzenie ewidencji dokumentów zakupu, kontroluje stany towarowe oraz estymuje zamówienia. Łatwość w obsłudze i rozbudowane opcje konfiguracyjne systemu pozwalają w pełni dopasować możliwości do potrzeb odbiorców w każdej branży. System doskonale spełnia swoją rolę w branży spożywczej, odzieżowej jak i motoryzacyjnej. Zintegrowany z systemem kasowym FIS-POS tworzy rozwiązanie w pełni funkcjonalne w modelu szybkiej sprzedaży, natomiast zsynchronizowany z systemem centralnym jest narzędziem dedykowanym do sieci sklepów detalicznych.

POBIERZ SYSTEM FIS W PEŁNEJ 30-DNIOWEJ WERSJI DARMOWEJ

Moduł Towary

Moduł Towary może przechowywać dowolną ilość założonych kartotek. Towary można dodawać, modyfikować, sortować po wybranych polach, grupach wcześniej zdefiniowanych. Istnieje możliwość zaimportowania towarów z wybranego przez siebie pliku. Moduł Towary doskonale współpracuje z aplikacją FIS- POS, drukarkami fiskalnymi, wagami elektronicznymi oraz kolektorami danych. Ruch na poszczególnych towarach pozwala śledzić ich historię przyjęcia i wydania z magazynu.

Moduł Kontrahenci

Moduł Kontrahenci obsługuje funkcjonalną bazę kontrahentów firmy dostarczając jednocześnie wielu narzędzi do zarządzania kontaktami z klientami. W ramach modułu użytkownik ma możliwość gromadzenia dużej ilości szczegółowych informacji dotyczących danych teleadresowych, struktury kontrahenta z podziałem na oddziały i osoby kontaktowe.

Moduł Magazyn

Moduł Magazyn umożliwia prowadzenie kompletnej gospodarki magazynowej – prowadzenie stanu magazynu oraz jego kontrolę. Posiada możliwość podglądu kosztu magazynowego każdego towaru, a także generowania raportów dotyczących stanów magazynowych.

Moduł Rozrachunki

Moduł Rozrachunki wyposażony został w mechanizmy wspomagające zarządzanie rozrachunkami. Ułatwiają one kontrolę należności od odbiorców oraz zobowiązań wobec d

Moduł Zakup

Moduł Zakup służy do ewidencji faktur zakupu, korekt faktur zakupu i faktur RR. Pozwała łączyć dokumenty magazynowe w dokumenty zakupowe dzięki czemu w sposób łatwy i przyjemny możemy kontrolować wymianę towarów z kontrahentami. Umożliwia również tworzenie dokumentów zakupowych generując dokumenty magazynowe. Spójność między zakupem a magazynem pozwala na dokładne rozliczenie magazynu.

Moduł Sprzedaż

Moduł Sprzedaż to kompletny i zintegrowany system do szeroko pojętej obsługi sprzedaży w firmach handlowych i usługowych. Pozwala na zautomatyzowanie procesów: obsługi sprzedaży, zamówień, płatności i rozliczeń z kontrahentami. Program współpracuje z urządzeniami fiskalnymi, czytnikami kodów, kolektorami danych i innymi urządzeniami zewnętrznymi. Możliwość pełnej wymiany danych zapewnia automatyczną współpracę z pozostałymi modułami programu FIS np. Zakupem i Finansami.

Moduł Finanse

Moduł Finanse rzeznaczony jest do prowadzenia pełnej księgowości w przedsiębiorstwie. System rejestruje i księguje dokumenty oraz umożliwia analizę stanów, obrotów i sald poprzez emisję odpowiednich zestawień. Zestawienia dotyczące rozrachunków pozwalają bieżąco śledzić ich stan oraz uzyskiwać informacje o należnościach przeterminowanych i wysokości automatycznie naliczonych odsetek.

Moduł Sekretariat

Moduł Sekreteriat służy do rejestracji i obsługi korespondencji przychodzącej lub wychodzącej z firmy. Spełnia on zadania książki korespondencji. Dodatkowo steruje obiegiem dokumentów zewnętrznych oraz wewnętrznych pomiędzy wydziałami, pracownikami, archiwizacją wraz z uporządkowaniem według ustalonej klasyfikacji.

Moduł FIS-SHOP

Moduł FIS-SHOP to narzędzie umożliwiające export produktów, zdjęć i cenników oraz automatyczny import zamówień ze sklepów internetowych. Raz wprowadzone produkty w systemie FIS – w sposób automatyczny wysyłają się do sklepu wraz ze zdjęciami. Zamówienia importują się do systemu FIS wraz z nowym kontrahentem i rezerwacjami.

Zintegrowany ze sklepami :

Plan Cenowy Cena
System zainstalowany lokalnie u klienta [1 x Licencja] 499 zł netto jednorazowo
System zainstalowany w chmurze [3 x Jednoczesne połączenia] 149 zł  netto miesięcznie
System zainstalowany u klienta [3 x Licencja], baza danych w chmurze. 699 zł netto jednorazowo + 99 zł netto miesięcznie

*Możliwość zmiany planów cenowych. Każdorazowa zmiana – 1RBG 100 zł netto jednorazowo. [przeniesienie]

Galeria