
System Sprzedaży Detalicznej FIS
FIS to system sprzedaży detalicznej którego głównym celem jest zarządzanie sprzedażą w sklepach detalicznych, punktach handlowych, firmach handlowo-usługowych. FIS jest prostym i funkcjonalnym oprogramowaniem dla sklepów. Program umożliwia prowadzenie ewidencji dokumentów zakupu, kontroluje stany towarowe oraz estymuje zamówienia. Łatwość w obsłudze i rozbudowane opcje konfiguracyjne systemu pozwalają w pełni dopasować możliwości do potrzeb odbiorców w każdej branży. System doskonale spełnia swoją rolę w branży spożywczej, odzieżowej jak i motoryzacyjnej. Zintegrowany z systemem kasowym FIS-POS tworzy rozwiązanie w pełni funkcjonalne w modelu szybkiej sprzedaży, natomiast zsynchronizowany z systemem centralnym jest narzędziem dedykowanym do sieci sklepów detalicznych.
Moduł Towary
Moduł Towary może przechowywać dowolną ilość założonych kartotek. Towary można dodawać, modyfikować, sortować po wybranych polach, grupach wcześniej zdefiniowanych. Istnieje możliwość zaimportowania towarów z wybranego przez siebie pliku. Moduł Towary doskonale współpracuje z aplikacją FIS- POS, drukarkami fiskalnymi, wagami elektronicznymi oraz kolektorami danych. Ruch na poszczególnych towarach pozwala śledzić ich historię przyjęcia i wydania z magazynu.
Moduł Kontrahenci
Moduł Kontrahenci obsługuje funkcjonalną bazę kontrahentów firmy dostarczając jednocześnie wielu narzędzi do zarządzania kontaktami z klientami. W ramach modułu użytkownik ma możliwość gromadzenia dużej ilości szczegółowych informacji dotyczących danych teleadresowych, struktury kontrahenta z podziałem na oddziały i osoby kontaktowe.
Moduł Magazyn
Moduł Magazyn umożliwia prowadzenie kompletnej gospodarki magazynowej – prowadzenie stanu magazynu oraz jego kontrolę. Posiada możliwość podglądu kosztu magazynowego każdego towaru, a także generowania raportów dotyczących stanów magazynowych.
Moduł Rozrachunki
Moduł Rozrachunki wyposażony został w mechanizmy wspomagające zarządzanie rozrachunkami. Ułatwiają one kontrolę należności od odbiorców oraz zobowiązań wobec d
Moduł Zakup
Moduł Zakup służy do ewidencji faktur zakupu, korekt faktur zakupu i faktur RR. Pozwała łączyć dokumenty magazynowe w dokumenty zakupowe dzięki czemu w sposób łatwy i przyjemny możemy kontrolować wymianę towarów z kontrahentami. Umożliwia również tworzenie dokumentów zakupowych generując dokumenty magazynowe. Spójność między zakupem a magazynem pozwala na dokładne rozliczenie magazynu.
Moduł Sprzedaż
Moduł Sprzedaż to kompletny i zintegrowany system do szeroko pojętej obsługi sprzedaży w firmach handlowych i usługowych. Pozwala na zautomatyzowanie procesów: obsługi sprzedaży, zamówień, płatności i rozliczeń z kontrahentami. Program współpracuje z urządzeniami fiskalnymi, czytnikami kodów, kolektorami danych i innymi urządzeniami zewnętrznymi. Możliwość pełnej wymiany danych zapewnia automatyczną współpracę z pozostałymi modułami programu FIS np. Zakupem i Finansami.
Moduł Finanse
Moduł Finanse rzeznaczony jest do prowadzenia pełnej księgowości w przedsiębiorstwie. System rejestruje i księguje dokumenty oraz umożliwia analizę stanów, obrotów i sald poprzez emisję odpowiednich zestawień. Zestawienia dotyczące rozrachunków pozwalają bieżąco śledzić ich stan oraz uzyskiwać informacje o należnościach przeterminowanych i wysokości automatycznie naliczonych odsetek.
Moduł Sekretariat
Moduł Sekreteriat służy do rejestracji i obsługi korespondencji przychodzącej lub wychodzącej z firmy. Spełnia on zadania książki korespondencji. Dodatkowo steruje obiegiem dokumentów zewnętrznych oraz wewnętrznych pomiędzy wydziałami, pracownikami, archiwizacją wraz z uporządkowaniem według ustalonej klasyfikacji.

Moduł FIS-SHOP
Moduł FIS-SHOP to narzędzie umożliwiające export produktów, zdjęć i cenników oraz automatyczny import zamówień ze sklepów internetowych. Raz wprowadzone produkty w systemie FIS – w sposób automatyczny wysyłają się do sklepu wraz ze zdjęciami. Zamówienia importują się do systemu FIS wraz z nowym kontrahentem i rezerwacjami.
Plan Cenowy | Cena |
---|---|
System zainstalowany lokalnie u klienta [1 x Licencja] | 499 zł netto jednorazowo |
System zainstalowany w chmurze [3 x Jednoczesne połączenia] | 149 zł netto miesięcznie |
System zainstalowany u klienta [3 x Licencja], baza danych w chmurze. | 699 zł netto jednorazowo + 99 zł netto miesięcznie |
*Możliwość zmiany planów cenowych. Każdorazowa zmiana – 1RBG 100 zł netto jednorazowo. [przeniesienie]