Systemy rezerwacji online to rozwiązania informatyczne, inaczej programy online umożliwiające zarządzanie rezerwacjami usług i produktów w wielu obszarach w naszym życiu. Są to między innymi branże:  sportowa, rekreacyjna, turystyczna, medyczna, sale zabaw czy też wszystkim bardzo znana strefa beauty. Jaki system online do rezerwacji wybrać ? Otóż najlepszym rozwiązaniem wydaje się system do rezerwacji online w formie strony internetowej wraz z aplikacja mobilną.  Dlaczego taki a nie inny ? Sprzedawca zarządza rezerwacjami w chmurze w tzw.  backoffice a klienci mogą rezerwować usługi poprzez stronę www ale również poprzez aplikację mobilną.

Co daje taka aplikacja mobilna rezerwacyjna i dlaczego jest potrzebna ?

Sprzedawca widnieje automatycznie w sklepach google, appstore oraz huawei app gallery co daje pewną przewagę nad konkurencją a dodatkowo otrzymuje szereg funkcjonalności zachęcających klientów do ponownej wizyty jak i nagradzania ich za to że go odwiedzili. Co jeszcze posiada taka aplikacja mobilna rezerwacyjna ? Salon czy też obiekt sportowy może informować swoich klientów o zmianie terminu poprzez powiadomienia (bezpłatne lub smsy płatne).  W aplikacji widnieje wiele form promocji które można „skanować” u sprzedawcy takie jak bony promocyjne, kupony rabatowe, zniżki na następne wizyty, happy hours.

Gdzie szukać takich aplikacji ? rozwiązań ?

Takim produktem jest aplikacja LoyalNET oraz system FIS Cloud które łączą w jedno punkty lojalnościowe, kupony, karnety oraz rezerwacje. Sprzedawca w aplikacji mobilnej LoyalNET ma do dyspozycji szereg rozwiązań promocyjnych dzięki którym przyciągnie większą rzeszę klientów. Dodatkowo funkcje konfigurowalne takie jak – zarezerwuj więcej lub na dłużej – pomagają zwiększyć sprzedaż (up-selling).  Sprzedaż rezerwacji usługi w aplikacji skutkuje zdalnym wystawieniem w tym wydrukowaniem paragonu u sprzedawcy w lokalu w sposób automatyczny lub wystawieniem tzw. e-paragonu czyli elektronicznego paragonu wysyłanego na maila. Ta druga opcja pozwala całkowicie wyeliminować papier dzięki czemu nie tylko oszczędzamy na rolkach ale również nie martwimy się o to czy klient otrzymał paragon.

Gdzie pobrać aplikacje i jak przetestować system ?

 https://www.flashcom.pl/mobilny-system-lojalnosciowy/ – po instalacji aplikacji – należy się zarejestrować i po zalogowaniu – klikamy w ZAMÓW ONLINE gdzie wyświetlają się obiekty z różnych branż. Każda ścieżka rezerwacyjna jest konfigurowalna w zależności od branży.

 

Jakie są korzyści w przypadku wyboru strony www oraz aplikacji mobilnej jako system online do rezerwacji ?

✅ Sprzedawca zarządza rezerwacjami w jednym miejscu.
✅ Marka widoczna w sklepach google/appstore/huawei
✅ Dodatkowe promocje cenowe usług w zależności od czasu rezerwacji (up-selling)
✅ Karnety czasowe, ilościowe
✅ Automatyczne naliczanie punktów w zależności od wizyt i zakupu usług
✅ Kody rabatowe, bony promocyjne
✅ Ankiety, konkursy
✅ Nagrody dla klientów
✅ Aktualności, wydarzenia – wysyłane do klientów push/sms
✅ Automatyczny push z podziękowaniem po wizycie i propozycją następnej wizyty.
✅ Wysyłka e-paragonów zamiast papierowych

System Rezerwacji online – jaki wybrać ?